Jak bude vypadat spolupráce
Zakládáme si na oboustranné upřímné komunikaci již od první schůzky. Chápeme důležitost a posvátnost partnerského vztahu s našimi klienty.
Společně s důvěrou
Klienti nám projevují obrovskou důvěru. Pouští nás do zákulisí svého hospodaření, své práce s penězi. Svěřují se nám, za co utrácí peníze. Sdílí s námi své cíle a sny, kterých chtějí dosáhnout, ale také své obavy z budoucnosti. My si velice vážíme takové důvěry. Všechno, co mezi námi zazní, střežíme v naší kanceláři jako oko v hlavě. Dodržujeme také standardy ochrany osobních údajů a všechny důvěrné informace zpracováváme v souladu s platnou legislativou.

Nezávazná poznávací schůzka
Hlavním cílem je poznat se a zjistit, s čím vám může naše finanční kancelář ohledně peněz a budování aktiv pomoci. Ukážeme vám naši službu a pak učiníme rozhodnutí, zda jsme si oboustranně zajímaví pro dlouhodobou spolupráci. Jedná se o naprosto nezávaznou schůzku, ze které pro obě strany nic nevyplývá. Doba trvání schůzky – 60-90 minut.
Analýza aktuální finanční situace
Pokud se na poznávací schůzce dohodneme na dalším pokračování, následuje několik dalších schůzek, kdy je cílem analyzovat situaci klienta. Soustředíme se na strukturovanou finanční bilanci, audit aktuálně využívaných finančních nástrojů a naplánování zásadních cílů a potřeb klienta. Doba trvání analýzy obvykle 2-3 schůzky po 60-90 minut.
Finanční plán
Zde představíme finanční plán, čili návrh konkrétního řešení situace klienta. Cílem je řádné vysvětlení plánu klientovi, aby všemu rozuměl a byl si jistý, že navrhnuté řešení je optimální pro dosažení jeho cílů a potřeb. Realizace jednotlivých smluv nastává obvykle po 2-5 schůzkách, kde klient postupně získává všechny potřebné informace. S realizací smluv klientovi pomáhá tým kanceláře, aby to pro něj byla co nejsnadnější.
Dlouhodobý servis a odborné péče
Probíhá podle situace klienta – 1x za 14 dní či 1x měsíčně. Frekvence se postupně prodlužuje na 1x za půl roku nebo maximálně 1x za rok. Cílem servisních schůzek je zlepšování všech tři fází procesu práce s penězi: 1. vydělávání (klient), 2. udržení (finanční kancelář + klient), 3. zhodnocování (finanční kancelář).